Veelgestelde vragen

Service & contact

Heeft u vragen? Wij staan klaar om al uw vragen te beantwoorden via live chat (rechtsonder aan de site), telefonisch 085-7920114 of via e-mail info@Boxspringaanbieding.nl. Telefonisch zijn wij alle dagen van de week bereikbaar. Via e-mail beantwoorden wij uw vraag binnen 24 uur.
De montage van een boxspring bed kost slechts € 49,- inclusief BTW. Uw boxspring wordt dan vakkundig gemonteerd door één van onze monteurs, zodat u hier geen werk aan heeft.
Op dit moment hebben wij geen showroom, zodat wij u de best mogelijke prijzen kunnen bieden via onze online shop.

 

Bestellen & betalen

Ja, alle vermelde bedragen op Boxspringaanbieding.nl zijn inclusief 21% BTW. Het betaalde BTW-bedrag is zichtbaar in uw winkelwagen en op uw factuur.
U kunt uw bestelling veilig online betalen met IDEAL, of u kunt van de mogelijkheid gebruik maken om te betalen via PayPal, creditcard of bankoverschrijving.
Bij het bepalen van de beste afmeting voor uw boxspring kunt u de volgende regels gebruiken:

Boxspring breedte: 90 centimeter of schouderbreedte plus 40 centimeter (voor een tweepersoons boxspring maal 2).
Boxspring lengte: lengte lichaam plus 20 a 30 centimeter
Boxspring hoogte: 55-60 centimeter
Boxspring dikte: 18–22 centimeter

 

Levering & voorraad

De verzendkosten voor boxsprings, matrassen en meubels bedragen € 49,- . De verzendkosten voor kleinere artikelen zoals kussens, beddengoed, hoeslakens en accessoires bedragen € 4,95.
De levertijd voor boxsprings, matrassen en slaapkamermeubilair is gemiddeld tussen de 3 à 4 weken. Wij nemen contact met u op om een leverdag af te spreken, zodat u thuis kunt zijn om het product in ontvangst te nemen. De kleinere artikelen zoals kussens, hoeslakens, moltons worden bezorgd binnen 1 tot 5 werkdagen.
Boxspringaanbieding.nl levert boxsprings, matrassen en accessoires in heel Nederland. Enkel voor levering op de waddeneilanden geldt er een toeslag bovenop de reguliere verzendkosten.
Wanneer er bijzondere omstandigheden zijn zoals een lastig te bereiken locatie of een smal trapgat, dan horen wij dit graag van u. Onze klantenservice bespreekt graag de mogelijkheden met u.
Voor de levering van grote producten zoals een boxspring of een matras, nemen wij contact met u op om een leverdag en tijdstip af te spreken. Wij gaan ervan uit dat wij u dan kunnen treffen. Mocht u toch niet thuis zijn, dan zal de bezorger u proberen telefonisch te bereiken. Wanneer dat niet lukt vragen wij u om alsnog contact met ons op te nemen. Wanneer deze pogingen geen succes hebben zal er een nieuwe leverdag worden gekozen welke meerdere weken later kan zijn. De bezorgkosten voor de volgende levering zijn voor uw eigen rekening. Mocht u op voorhand al weten dat u de gemaakte afspraak niet na kan komen, neem dan tijdig contact op met onze klantenservice. Wellicht kan de afspraak nog worden verplaatst.

 

Garantie

De garantie op boxsprings en matrassen is 3 jaar. Voor de overige producten geldt de reguliere garantietermijn van 2 jaar.
Neem zo spoedig als mogelijk contact op met onze klantenservice. Zij zullen u mogelijk vragen om een foto om de schade te kunnen bekijken. Onze klantenservice bespreekt graag de mogelijkheden om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.